Samsun Büyükşehir Belediyesi'nin Bafra'daki 153 Çözüm Merkezi açıldı. Vatandaşlar talep ve önerilerini doğrudan iletebilecek. Alo 153 hattı 7/24 hizmet veriyor.
Bafralılar Artık Daha Yakın Hizmet Alacak
Samsun Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlarla olan iletişimini güçlendirmek amacıyla Bafra ilçesinde 153 Çözüm Merkezi'ni hizmete soktu. "Önce dinleyerek anlayan, sonra çözüm üreten" vizyonuyla hareket eden belediye, yeni merkezle Bafralı hemşehrilerine daha hızlı ve etkin hizmet vermeyi hedefliyor.
Restoran Yanında Hizmet Verecek
153 Restoran'ın hemen yanında konumlandırılan çözüm merkezi sayesinde Bafralı vatandaşlar, talep ve önerilerini doğrudan iletebilecek, işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilecek. Merkez, belediye-vatandaş iletişimini güçlendirmeyi amaçlıyor.
Başkan Doğan: "Bafra'mıza Değer Katacak"
Açılışla ilgili değerlendirmede bulunan Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, "Merkezimize insanımızı alarak hayata geçirdiğimiz her çalışmada hemşehrilerimizin hayatını kolaylaştırmayı, onların hayatına dokunmayı amaçlıyoruz" ifadelerini kullandı.
Doğan, "Bafra 153 Çözüm Merkezimiz, hemşehrilerimizin taleplerini doğrudan iletebileceği, hızlı ve etkin çözümler bulabileceği bir başvuru noktası olacak. Merkezimiz hemşehrilerimizle aramızdaki bağı daha da güçlendirecek, Bafra'mıza değer katacak" dedi.
7/24 Kesintisiz Hizmet
Samsun Büyükşehir Belediyesi'nin "Alo 153" hattının da 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermeye devam ettiği belirtildi. Bu hat üzerinden vatandaşların istek, şikayet ve önerileri anlık olarak kayıt altına alınıyor ve ilgili birimlere iletilerek çözüm süreci başlatılıyor.
Yorumlar
Kalan Karakter: